Branche hjemmesider
BRANCHE HJEMMESIDER – DU KAN VÆLGE AT LÆSE MERE OM VORES FORSKELLIGE FORSLAG – MEN VI KAN LAVE HJEMMESIDER TIL ALLE BRANCHER. DEM SOM ER MARKERET MED GULT HAR VI LAVET PREMADE/FORUDLAVET HJEMMESIDER TIL SOM KAN KØBES TIL HALV PRIS PÅ 2500 KR. HVIS DU ØNSKER DET.
VÆLG EN BRANCE
Hjemmesider til enhver brance
Vi kan lave hjemmesider til alle slags brancher. Vi har løsninger på alt hvad du skal bruge, specielle funktioner som eksempelvis eventkalender, prisudregner, bookingsystem, blogsystem og meget mere.

Branche hjemmesider – Vælg din branche
Her kan du læse lidt mere om forskellige brancher. Vi forsøger at skrive om så mange brancher som muligt, men skulle din branche mangle , så tøv ikke med at kontakt os. Vi finder en løsning på alt.
LÆS MERE HER

Professionelt Design
Uanset hvilken branche du er i, designer vi altid et professionelt, burger venligt og funktionelt design til din hjemmeside/webshop eller blog.
Alle vores branche hjemmesiders designs er unikke. Vi laver dem fra bunden til din branche, men når der er tid til det designer vi premade desisgns eller forudlavet designs som vi sælger til halv pris
Designet tilpasses naturligvis efter dine behov såsom logo, valg af farver, din information, dine billeder m.m.
De “nødvendige” tilkøb
Alt efter hvilken af vores branche hjemmesider du er i gerne vil have, vil der være “nødvendige tilkøb” hvis man vil have en fuldt funktionel hjemmeside eller webshop. Eksempelvis bør frisører ofte bruge booking system. Læs mere og bliv klogere ved at trykke på knappen.
Uanset hvilken hjemmeside/webshop eller blog du køber eller lejer vil vi til enhver tid anbefale SEO og VEDLIGEHOLD abonnementer. Medmindre du selv har tid og lyst til at stå for det.
Support over enten E-mail eller TLF.
Alt efter hvilken af vores løsninger du vælger vil der være support med. Enten via E-mail – eller over telefon hvis du er VIP kunde.
Opret en support sag
Du kan altid (uanset om du er kunde eller ej) oprette en support sag.

Branche hjemmesider til frisører
En frisørs hjemmeside er som et digitalt visitkort, der præsenterer din salon for potentielle kunder. Den skal indeholde de relevante informationer, om hvad du eller i kan tilbyde og give dem lyst til at besøge din eller jeres salon.
En Frisør hjemmeside bør indeholde følgende sider
- Serviceliste: Hvad i tilbyder af ydelser som for eksempel herreklip, dameklip eller specielle typer af ydelser indenfor frisør branchen.
- Infoside eller teamside: En side som informerer om din salon og dine ansatte.
- Prisliste: Folk vil gerne vide hvad det koster FØR de booker en tid.
- Booking side: Der er altid travlt i en frisørsalon og det nytter ikke at tage telefonen midt i en klipning, så en booking side er en nødvendighed.
- Åbningstider og kontakt/find os side: Info om hvornår du har åbent, hvor man finder din salon og kontakt info + links til sociale medier (ligger man ofte i bunden af ens hjemmeside).

Branche hjemmesider til personlig trænere
En personlig træners hjemmeside er mere end bare et visitkort; det er en digital træningsbane, der tiltrækker og motiverer potentielle klienter.
Hvis du er personlig træner bør din side indeholde de her sider:
- Om dig/jer: Præsenter dig selv, dit team og din erfaring.
- Ydelser: Giv en klar oversigt over de træningsprogrammer og services, du tilbyder.
- Priser: Faste priser eller overvej at tilbyde forskellige pakker for at imødekomme dine kunders forskellige behov.
- Billeder og videoer: Meget vigtigt! Og hele tiden nyt content . Vis dig selv i aktion, og del før-og-efter billeder af dine kunder.
- Blog: Du bør have en blog hvor kan skrive om dine dine kunders fremgang, lægge madplaner og træningsprogrammer op.
- Kontaktinformation og SoMe: Nem måde at kontakt dig på. Evt med hurtig kontakt og så mange Sociale medier som muligt.

Branche hjemmesider til Cafeer/Restauranter
En hjemmeside til en café/restaurant er mere end bare et menukort. Det er en digital invitation til dine kunder og bør være både indbydende og informativ.
Caféer og Restauranter bør have sider som dem her:
- Om dig/jer: Præsenter dig selv og dine ansatte bartendere/tjener/kokke m.f.
- Menukort: Vis hvad i tilbyder af mad.
- Drinkkort: Vis hvad i tilbyder at drikkelse.
- Eventside: en side med information om arrangementer.
- Selskabslokaler: Hvis du har lokaler som du lejer ud til private arrangementer,.

Branche hjemmesider til Værtshuse
En hjemmeside for et værthus bør indeholde nyttig information, såsom om du må ryge eller ej. Gerne en liste over hvad du har at tilbyde udover drikkelse og socialt samvær som eksempelvis billard, dart, spillemaskiner, jukeboks m.m.
Hjemmeside til et værthus – Forslag til sider:
- Infoside: Specielt hvis du har noget særligt at tilbyde
- Drinkkort: En vigtig side da man oftest kommer på værtshus for at slukke tørsten.
- Eventside: Værtshuse har ofte arrangementer som julefrokost, juleaften, nytårsaften, påskefrokost, stripaften, livekoncert – u name it.
- Vi tilbyder sider: En side som viser hvad værthuset tilbyder udover drikkelse. Måske billard, dart, rafling, om der er jukeboks eller livemusik, spillemaskiner m.f.
- Evt. Menukort: Nogen værtshuse tilbyder også mad såsom smørrebrød og andre lettere retter.
- Billedgalleri: Vis hvor hyggeligt det er på dit værthus med billeder hverdagen og arrangementer.

Branche hjemmesider til hoteller
En hjemmeside for et hotel bør have et flot og indbydende design som giver kunder lyst til at booke et værelse. Flotte billeder og information om hvad dit hotel tilbyder, så kunder vælger netop DIT hotel.
Hotel Hjemmeside – De her sider skal du bruge:
- Information og historieside: Folk vil gerne vide noget om hotellet. Hvor mange stjerner har det, anmeldelser og ofte også gerne historien om hotellet.
- Værelser: En side med information om de forskellige værelser, suiter man kan booke og hvad de tilbyder. Eksempelvis TV, Bad, Minibar osv.
- Evt. restaurant side: Hvis hotellet har en restaurant (som de fleste hoteller har) med menukort og drinkkort. Om der er morgenmad, middagsmad eller aftensmad med i prisen.
- Prisside: De fleste vil gerne vide hvad det koster. Og der er stor forskel på hotelpriser. Så en prisside er næsten et must,
- Eventside: Hvis hotellet afholder special events eller koncerter.
- Bookingside: En side hvor kunder kan booke værelser i stedet for, at der kun kan ringes – booking systemet er automatiseret
- Kontakt, Find os og SoMe side: Vil ofte ligge i bunden eller toppen af en side.

Branche hjemmesider til bed and breakfast
Branche hjemmesider til et bed and breakfast firma minder meget om et hotel, men er jo ikke et hotel selvom de også har værelser. De er dog ikke så luksuriøse, men mere hyggelige og tilbyder for det meste KUN morgenmad.
Bed and breakfast hjemmeside – et par forslag til sider:
- Information og historieside: Folk vil gerne vide noget om værelserne. Se nogen billeder m.m.
- Morgenmad side: En side hvor man kan læse om hvad der tilbydes af morgenmad.
- Prisside: De fleste vil gerne vide hvad det koster. Så en prisliste er en god ide at have på sin bed and breakfast hjemmeside.
- Bookingside: En side hvor kunder kan booke værelser i stedet for, at der kun kan ringes – booking systemet er automatiseret
- Kontakt, Find os og SoMe side: Vil ofte ligge i bunden eller toppen af en side.

Branche hjemmesider til murer
En hjemmeside for et murerfirma skal være informativt. Den skal være nem at finde rundt på for dine kunder og det er vigtigt med anmeldelser og referencer, så du kan fremvise at du udfører kvalitetsarbejde.
Skal du bruge en murer hjemmeside anbefaler vi de her sider:
- Murermester og ansatte: En side med dig som mester og information om dine ansatte.
- Vis dit murerarbejde: En side som beskriver hvad du og dine ansatte kan udfører af arbejde. opmuring af vægge, støbning af gulv, fliselægning, fuge arbejde m.m.
- Billeder og video både på din side og dine sociale medier: Og sørg for at have så mange sociale medier som muligt. Ikke “bare” facebook. Både unge og gamle skal bruge murerarbejde og de unge bruger mere TikTok og Youtube fremfor facebook.
- Special offer: Ligesom tømrer er der rigtig mange murer i landet. Danmarks statstik undersøger de særeste ting og også antal på murer. Sidste undersøgelse viste 19.608 murer i landet. Så du er nødt til at lave nogen tilbud så dine konkurrenter ikke kan stjæle dine kunder.
- Ring til os eller send e-mail: Du skal have en kontaktside, det er en selvfølge ellers kommer der ingen kunder i butikken eller i det her tilfælde din hjemmeside.

Branche hjemmesider til tømrer
En hjemmeside for en tømrer eller et tømrer firma minder meget om murer, VVS og malere. Du skal vise dit arbejde så fremtidige kunder kan se at du er professionel. Den skal være informativ, men ikke med for meget fagsprog. Det er dine kunder ligeglade med. De vil bare have et stykke arbejde udført.
Brug for en tømrer hjemmeside – her er et par eksempler på sider:
- Fortæl om dig selv træmand: En side hvor du fortæller dine kunder hvad du kan indenfor tømrer arbejde. Præsenter dig selv og dine ansatte.
- Dine kompetencer: En tømrer kan jo mange ting og det skal du oplyse om på din tømrer forretnings hjemmeside.
- Vis hvad du kan: Du skal have en side med en liste over hvad du kan. Skriv gerne mere end bare “Opbygning af væg” eller en kedelig liste.
- Konkurrence gennem tilbud: Du er ikke den eneste tømrer i landet. Sidst det blev undersøgt det kom de op på ca. 52.000 tømrer, det er jo pænt mange. Så opret nogen tilbud, så får du opgaver i hus.
- Kontakt: Sørg for at have en side hvor folk kan komme i kontakt med dig. Og gerne i toppen eller bunden af din hjemmeside også.

Branche hjemmesider til VVS
En VVS hjemmeside bør laves som alle andre håndværker hjemmesider. Du skal vise hvad du kan og hvad du tilbyder. Du skal have nogen tilbud for at give “snuppe” dine konkurrenters kunder. Og der skal IKKE være faglig information.
En VVS hjemmeside bør indeholde de her sider:
- Info om dig og dine medarbejdere: En side med information om dig selv og dine ansatte og jeres kompetencer.
- Hvad kan du?: Kunder vil vide hvad du kan. Har du styr på vand og varme. Kan du sætte en varmepumpe op eller kan du installere diverse ting i køkken eller badeværelse.
- Hvad har du lavet før?: Få lavet billeder og video af dit arbejde. Del det gerne på de sociale medier som instagram, TikTok og youtube.
- Giv dine kunder et tilbud: Giv dine konkurrenter baghjul. Lav nogen tilbud af og til. Folk bruger ofte tid på at finde de billigste tilbud på nettet før de bestille en VVS opgave.
- Vær nem at komme i kontakt med: En side med kontaktmuligheder er et must. Telefon nr, E-Mail, kontaktformular – jo mere jo bedre.

Branche hjemmesider til gartnere
En gartners hjemmeside bør være ligeså pæn som du gerne vil have din have til at være. Indholdet er stort set det samme som håndværker hjemmesider. Men det er jo helt op til dig om hvor mange og hvilke sider du vil have. Vi kommer bare med nogen forslag.
En Gartner hjemmeside:
- Informationside: Folk vil godt vide hvem du er. Personlighed har rigtig meget at sige i dag. Og vær dig selv. Ikke noget med at lege “skuespiller” og udgive dig for at være noget du ikke er på din hjemmeside.
- Dine Ydelser: Fortæl hvad du kan. Beplantning: træer, buske, blomsterbede, urtehaver, ´græsplæner, træfældning og meget mere.
- Vis dit arbejde: Vis dine kommende kunder hvor dygtig du er til at passe din have. Masser billeder og video – Vi kan hjælpe dig med content hvis du ikke selv kan eller har lyst.
- Tilbud:: Konkurrencen indenfor gartner arbejde er stor. Så en tilbudside er en rigtig god ide at have hvis du gerne vil have opgaver i din bog.
- Kontaktmuligheder: Dine kunder skal kunne komme i kontakt med dig. Enten via E-mail eller over telefonen, eller med en kontaktformular. Det er også en god ide at have links til dine sociale medier.

Branche hjemmesider til malere
En malers hjemmeside eller en hjemmeside til et malerfirma bør være farverig. Det er jo malerarbejde eller maling du sælger. Så vi foreslår masser af farver.
Hjemmeside til maler eller malerfirma:
- Info om dit malerfirma: En side med info om dig som malermester og dine ansatte. Et par gode billeder, gerne iført arbejds tøj og med et smil på læben.
- Private eller Erhverv: En side med om du tilbyder malerarbejde til private eller erhverv eller til begge dele.
- Hvilket malerarbejde i udfører: En side med hvad i tilbyder af malerarbejde. Det kan være almindelig malerarbejde indendørs/udendørs, tapetsering, spartling eller hvad i nu tilbyder.
- Vis dine projekter: Tag en masse billeder og optag en masse videoer når du er i gang med et projekt. Og sørg for at få det delt. Kunder vil se hvad du kan før de hyrer dig til et job.
- Salg af maling: Hvis du sælger maling, så er det en god idé med en side til det. Eller overveje at få en webshop.
- Og som altid kontaktmuligheder: Vigtigst af alt er at kunderne kan komme i kontakt med dig.

Branche hjemmesider til transport
Branche hjemmesider til transport kan være flere ting. Det kan være hjemmeside til udlejning af biler, busser, trailere. Eller en hjemmeside til en cykelbutik. Det kan være lastbilfirmaer m.f
Her er det meget forskelligt hvad der skal være af sider, da transport er en større sag. Men her er et par forslag.
- Side med oversigt over mærker uanset om det er biler, busser eller cykler.
- Side med prisliste og forsikring.
- En side om firmaet.
- En kontaktside.
Det er svært at komme med mange forslag, da det kommer lidt an på hvad det er af transport du tilbyder. Det kan vi altid tage en snak om hvis du vil have lavet en hjemmeside af os.

Branche hjemmesider til institutioner
Branche hjemmesider til institutioner er ligesom transport en større sag. Det kan være døgninstitutioner, skoler, hospitaler, socialkontorer osv.
Her vil vi ikke komme med forslag om hvilke sider der bør være, da det vil blive alt for meget læsning. Dog skal der selvfølgelig og som altid være en forside og en kontaktside.

Branche hjemmesider til psykologer
En hjemmeside til en psykolog bør udvise harmoni og ro. Og information som gør at du som klient kommer til at føle dig tryg hos psykologen.
En psykologs hjemmeside – Forslag
- Om dig som psykolog: En informations side om dig , din historie, din uddannelse og hvad du kan.
- Hvad du tilbyder: En side som specifikt beskriver hvad du tilbyder som psykolog. Det kan være angst, depression, lavt selvværd, stress eller noget helt andet.
- Prisliste: Kunder vil vide hvad en session koster og hvad du tager i timen, så en side med dine priser er nødvendig.
- Booking: En side hvor du kan booke en tid.
- Kontaktmuligheder: Sørg for du har en side hvor klienter kan komme i kontakt med dig

Branche hjemmesider til advokater
Hjemmeside til en advokat bør udvise professionalisme og tillid. Den bør være “lidt stram” i det og ikke alt for fancy. Det er jo ikke en type “Better Call Saul” du bør henvises til.
En advokats hjemmeside bør indeholde disse sider:
- Din historie og dig som person: En side som beskriver dig som advokat og hvad du er god til
- Info om hvilke sager du tager: En side som beskriver hvad du har af sager. Om du er forsvarer/anklager, om du tager sager fra spirituskørsel til mordsager.
- Privat/Erhverv: En side om du tager private sager eller erhvervssager eller måske begge dele.
- Dine priser: Ja det er jo vigtigt at vide hvad man skal betale, så en side med prisliste er vigtig.
- Kontakt: Sørg for at dine klienter kan komme i kontakt med dig.

Modeller, strippere og eventpiger
Branche hjemmesider til modeller, strippere eller eventpiger skal selvfølgelig være frække og “ose af sex” eller skønhed. Masser af billeder med dig letpåklædt og et indbydende design. De fleste modeller/strippere/eventpiger ligger på diverse bureauer og har ikke deres egne hjemmesider, men hvorfor dog ikke? At have sin egen hjemmeside som stripper, model eller eventpige kan kun gøre dig mere interessant for kunderne.
Uanset om du er model, stripper eller eventpige bør du have følgende sider:
- Præsentation af dig: En side med information af dig som model, stripper eller eventpige.
- Billeder & Video: Du lever af dit udseende , så selvfølgelig skal der være en side med masser billeder og video af dig.
- Hvad du tilbyder: En side som beskriver hvad du tilbyder. Modeller tilbyder jo ikke stripshows. Det gør eventpiger heller ikke. Men modeller tilbyder jo at man man bruge dem i reklamer og eventpiger er ofte med på messer som blikfang. Strippere tilbyder frække shows hvor de kan ende nøgen. Så der skal være en side som beskriver hvad du tilbyder.
- Presse materiale: For at reklamere at du er med til et event eller hvis du skal i medierne er det en god ide at have en side med presse materiale som pressebilleder, beskrivelse af dig, evt. plakatdesign, visitkortdesign og flyers.
- Sociale medier og kontakt: Det handler om at blive set i den branche og derfor er sociale medier virkelig vigtige og det samme er at man kan komme i kontakt med dig.

Hobbysider
Branche hjemmesider til dig med en hobby. Vis os din hobby. Her vil vi faktisk ikke beskrive hvordan din side bør se ude, for det bør ikke være en hjemmeside som sådan. Men derimod en avanceret blog hvor du deler din hobby

Musikere
Hjemmeside til musikere må gerne være “råt” (medmindre det selvfølgelig er klassisk musik du laver) Men de fleste genrer indenfor musik har et “råt” udtryk.
Musiker hjemmesider bør have følgende sider:
- Historie: En side med din historie som musiker. Hvornår du startede osv.
- Diskografi: En side med hvad du har lavet af albums, singler, musikvideoer m.m.
- Presse: En side med presse billeder, presse meddelelser, plakater og andet grafik.
- En kalender: En side med kalender over hvor og hvornår du optræder.
- Blog: En blog hvor du kan skrive om alt om din musik. Når du har udgivet nyt eller om du er i gang med et nyt album m.m.
- Booking og Kontakt: En side hvor man kan få fat i dig og booke dig. Enten gennem dig selv eller din booker/manager.
Udover det bør du have links til alle sociale medier og steder hvor man man høre din musik såsom spotify, youtube, bandcamp m.f

Komikere
Branche hjemmesider til komikere kan se meget forskellige ud. Nogen er “rå” og andre er meget “klassiske” – Se bare nikolajstockholm.dk
Komikere er lidt ligesom musikere og bør have følgende sider:
- Komikerprofil: En side som beskriver dig som komiker. Hvad du har lavet og hvor længe du har været i branchen osv.
- Presse: En side med presse billeder, presse meddelelser, plakater og andet grafik.
- Hvornår du optræder: En side med en kalender som viser hvornår du kommer og er sjov i din by.
- Booking og Kontakt: En side hvor man kan få fat i dig og booke dig. Enten gennem dig selv eller din booker/manager.